Frågor/svar.

1. Hur gammal är du om fem år? 19 år

2. Vem var den sista du träffade? Mamma!!

3. Hur lång är du? 160.. nånting.. ingen koll!

4. Vilken var den senaste film du sett? Beck!

5. Vem ringde du senast? Mamma.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Emma "Far ni till finland imorogn?"

7. Var är dagens planer? Dagens planer?? Hela dagen har snart gått..

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMSA!!

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos..

10. När såg du senast din mamma? Nyss!

11. Vilken ögonfärg har du? blåa som havet :)

12. När vaknade du idag? Minns inte..

13. Har du någon gång hittat en katt? Ja!

14. Vilken är din favoritplats? Oj!! vad svårt , men jag måste nog säga hemma..

15. Vilken plats föredrar du minst? Svårt.. jag vet faktiskt inte..

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I min lägenhet i stockholm :)

17. Vad skrämde dig som barn? När slutar man vara barn?

18. Vem fick dig att skratta senast? Sis min!

19.Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar!! såklart!

20. Sover du med eller utan kläder på dig? Med!

21. Hur många kuddar har du i sängen? Tre :]

22. Hur många landskap har du bott i? Ett :)

23. Har du någon gång gått i sömnen?

24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor… och barfota…

25. Är du social? Jag försöker iallafall :)

26. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerrys!

27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa allt jag vill ha! och ge mina nära och kära :)

28. Tycker du om Kinamat? Absolut!

29. Tycker du om kaffe? Onej :$

30. Vad dricker du till frukost? Olika..

31. Sover du på någon särskild sida? Jag delar inte säng.

32. Kan du spela poker? Nej....

33. Tycker du om att mysa? Absolut!!

35. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja , min kusin.

36. Vill du ha barn? När Jag blir äldre :)

 

37. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, spanska :)

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej , och det är jag glad för.

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder såklart!

42. Äger du dyra smycken? Något..

43. Har du någon gång testat narkotika? Absolut inte.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? en tomat.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj , det finns så många..

46. Välj ett ärr på din kropp? Ett ärr på min arbåge som jag fick då jag var liten...

47. Vad har du för ringsignal? Edward Maya...

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Oja! en hel låda.

49. Flirtar du mycket? Nej , inte alls

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen profilbild.

51. Kan du byta olja på bilen? INte på bil men på moppe! men det borde inte vara så svårt.

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej , jag kör inte bil.

53. Vilken var den senaste bok du läste? Är inte den typen av människa.

54. Läser du dagstidningen? Ibland, bara för att se ifall det står något intressant..

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej..

56. Dansar du i bilen? Nej..

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Kom inte ihåg..

58. Vad var det senaste du skrev ner på ett papper? Ingenaning.

59. När var du i kyrkan senast? 18 juni. Skolavslutning.

60. Vilka personer utmanar du? Jag utmanar ingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0